filmy reklamowe.

Skuteczne filmy reklamowe. Wykorzystaj potencjał filmów reklamowych w swoim biznesie.

Mówi się, że jeden obraz zastępuje 1000 słów. A 1000 obrazów może zostać zastąpione przez jeden dobry film reklamowy. Żyjemy w czasach dynamicznego rozwoju świata, w których liczy się przede wszystkim treść. Zewsząd jesteśmy bombardowani komunikatami reklamowymi, które nauczyliśmy się ignorować. Coraz trudniej tworzyć skuteczny i przede wszystkim angażujący przekaz reklamowy.
Jak skupić uwagę konsumenta na naszym produkcie, rozwiązaniu czy usłudze?

Filmy reklamowe w tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych.

Filmy reklamowe nie są nową dziedziną. Towarzyszą nam przynajmniej kilkadziesiąt lat. Jednak dopiero od kilku lat w dobie szybkiego rozwoju Internetu filmy reklamowe stały się najskuteczniejszym nośnikiem informacji. Niewątpliwą ich zaletą jest fakt, że za pomocą krótkiego filmu reklamowego możemy wyrazić znacznie więcej treści w krótkim czasie niż w jakiejkolwiek innej formie. Co więcej krótkie filmy promocyjne, wizerunkowe czy reklamowe to również skuteczna metoda angażowania podświadomości widza.

filmy reklamowe w internecie.

Wideo w internecie daje gwarancję bycia zauważonym.

Wiele firm wykorzystuje filmy reklamowe, filmy korporacyjne czy filmy wizerunkowe w swoim biznesie.
Na przestrzeni wielu lat naszej działalności wypracowaliśmy odpowiednie rozwiązania, które gwarantują sukces Twojej kampanii reklamowej w oparciu o filmy wideo.
Rozpoczynając z nami współpracę dokładnie analizujemy potrzeby Twojej firmy pod kątem optymalnego wykorzystania treści wideo w Twojej firmie. Już na samym początku skupiamy się na tym by nakłady jakie zainwestujesz w produkcję filmową były jak najbardziej adekwatne do przyszłych zwrotów.
Nie obiecujemy gruszek na wierzbie, mówiąc, że po wyprodukowaniu przez nas filmu reklamowego sprzedaż Twoich produktów wzrośnie o 1000 procent. Jednak ponad 6 lat doświadczenia w branży reklamowej oraz 40 nagród i wyróżnień filmowych świadczy o tym, że wiemy, jak robić dobre, angażujące filmy.

reklamowy film viralowy.

Oto jeden z przykładów zrealizowanej przez nas kampanii viralowej. Film viralowy „Polska za 20 lat” zdobył nagrody i wyróżnienia na 11 festiwalach filmowych w Polsce i zagranicą oraz był emitowany przez dwie ogólnopolskie stacje telewizyjne. Ponadto ilość wzmianek w mediach społecznościowych jak i na dużych portalach internetowych świadczy o tym, że wygenerowaliśmy ekwiwalent reklamowy warty kilkaset tysięcy złotych.

prowadzimy badania percepcji filmu reklamowego.

ułatwiają one tworzenie skutecznych filmów reklamowych.

Oprócz produkcji filmowej, w kręgu naszej działalności znajdują się również psychologiczne aspekty odbioru treści filmowych przez widzów.
Na podstawie prowadzonych przez nas badań percepcji filmu reklamowego jesteśmy w stanie jednoznacznie stwierdzić, które elementy w filmach reklamowych się sprawdzają. Aby stworzyć dobry film reklamowy, nie wystarczy tylko i wyłącznie opowiedzieć w samych superlatywach o oferowanym produkcie. Nie wystarczy również stworzenie artystycznej, oderwanej od rzeczywistości historii, po obejrzeniu której klient nie będzie w stanie opowiedzieć czego dokładnie dotyczył film reklamowy.
Tworzenie skutecznych filmów reklamowych to odpowiednie połączenie kreacji, dobrego scenariusza i wydobycia odpowiednio dopasowanych do przekazu zalet reklamowanego produktu czy usługi. Każda dobra produkcja filmowa ma w sobie cząstkę duszy artysty (czasem reżysera, czasem copywritera), która sprawia, że historia jest autentyczna, spójna i angażująca. Kluczem do pełnego zaangażowania widza w przekaz filmu reklamowego jest odpowiednia gra na jego świadomości i podświadomości. Ważne jest odpowiednie poruszanie się pomiędzy tymi dwoma bytami. Podświadomość człowieka znacznie chętniej podejmuje decyzje i czyni to w sposób intuicyjny. Świadomość zaś domaga się twardych dowodów potwierdzających słuszność podjętych decyzji. Tworząc nasze filmy reklamowe staramy się zawsze znaleźć jedność pomiędzy świadomością i podświadomością widza. Dzięki temu jesteśmy w stanie tworzyć uniwersalne i ponadczasowe dzieła, które na długo zapadają w pamięci widzów.

jak sprawić by filmy reklamowe były skuteczne?

jakie cechy powinien mieć dobry film reklamowy?

Warto poznać pewne cechy, które sprawiają, że filmy reklamowe będą skuteczne i będą w pełni oddziaływać na podświadomość widza.

Jaki jest cel realizacji filmu reklamowego?

Kluczowe jest jasne określenie celu już na początku prac nad filmem. Musimy odpowiedzieć sobie na ważne pytanie: po co robimy film reklamowy. To ważne by wiedzieć w jakim celu wydajemy na niego pieniądze. Często są to niemałe pieniądze, więc tym bardziej powinniśmy przemyśleć, czy zależy nam na zareklamowaniu konkretnego produktu, zwiększeniu świadomości klientów o naszej marce czy po prostu w szeroko pojętych celach promocyjnych.

Do kogo adresujemy film reklamowy?

Równie ważny jest odpowiedni dobór grupy docelowej filmu reklamowego. Inaczej będziemy mówić do osób w wieku 13 – 20 lat, inaczej 20 – 30 lat a jeszcze inaczej do grupy docelowej 40+. Spoty reklamowe, które nie są ukierunkowane na konkretną grupę docelową mają marne szanse na przebicie się do świadomości wszystkich osób. Zresztą prawdopodobnie reklamowany przez nas w filmie reklamowym produkt nie będzie adresowany do wszystkich, więc bezsensowne jest ogólnikowe wołanie w stylu: „Hej, to ja! A to mój produkt! Kupujcie!!!”

Jak zachowuje się grupa docelowa filmu reklamowego?

Gdy już wybierzemy odpowiednią grupę docelową ważne jest poznanie sposobu w jaki ta grupa się porozumiewa. Czy więcej czasu spędza online czy offline. Co lubi, gdzie pracuje, czym się zajmuje? Im bardziej szczegółowo poznamy upodobania grupy docelowej tym większe szanse na to, że oferowane przez nas filmy reklamowe będą skuteczniejsze.

Filmy reklamowe a emocje

Kolejny ważny czynnik to odpowiednie wywoływanie emocji poprzez film reklamowy. Nie wystarczy opowiedzieć suchej historyjki o Panu, który po przyklejeniu protezy do szczęki nowym klejem jest najszczęśliwszym dziadkiem na ziemi. Sztuką jest stworzenie ambitnego przekazu, który skutecznie odwoła się do podświadomości widza. Tylko taki przekaz ma szanse pozostać w niej na dłużej, dając gwarancję związania klienta z naszą marką.

Wezwanie do działania!

Gdy mamy już gotowy, w pełni dopracowany, niesamowicie porywający scenariusz filmu reklamowego ważne jest stworzenie ostatniego elementu, który da widzowi odpowiedź na pytanie „co dalej?”. Ten element to „wezwanie do działania”. Musimy jasno powiedzieć widzowi co ma zrobić. Czy wejść na stronę www, czy biec do sklepu, czy też wybrać odpowiedni numer telefonu, a produkt sam za godzinę pojawi się w jego drzwiach…

produkujemy filmy reklamowe najwyższej jakości

ułatwiają one tworzenie skutecznych filmów reklamowych.

Filmy reklamowe to świat nieograniczonych możliwości. Youtube, Facebook i telewizja wprost łakną nowych skutecznych treści reklamowych. Filmy reklamowe, spoty wizerunkowe czy krótkie angażujące filmy viralowe to elementy kluczowe dla marketingu. Nie warto się ich pozbawiać. Zaufaj specjalistom!
CreativeStudio.com.pl to doświadczona agencja filmowa specjalizująca się w kompleksowej produkcji filmowej. Nasze kompetencje to: filmy reklamowe, filmy korporacyjne i wizerunkowe, animacje 2d i 3d, teledyski, spoty reklamowe i filmy biznesowe, oraz praktycznie każda treść jaką da się przedstawić w formie ruchomych obrazów.

Chcesz wyprodukować film?
Zrób to razem z nami.