Filmy wizerunkowe i filmy korporacyjne

Jak skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji?

Dzisiejszy świat nieustannie udowadnia nam, że jeśli czegoś nie ma w Internecie, prawdopodobnie wcale to nie istnieje. I rzeczywiście, szukając jakiegokolwiek produktu czy usługi, prawie zawsze rozpoczynamy poszukiwania w sieci.

Jak zatem skutecznie pokazać się w Internecie i nie zginąć?

Można twierdzić, że rozwój technologii utrudnia nam życie. Z jednej strony mamy wszechobecny Internet, za pomocą którego możemy docierać do szerokiego grona klientów, a z drugiej strony skuteczne pozyskanie klientów jest coraz trudniejsze. Google prosi o coraz większe pieniądze na kampanie AdWords, pozycjonowanie nie przynosi zadowalających efektów. Co można w tej sytuacji zrobić?
Kluczem do skutecznej reklamy w sieci są filmy wizerunkowe. Szacuje się, że za kilka lat 80% wszelkiego ruchu w Internecie będą generowały właśnie filmy.
Jak wykorzystać tę wiedzę? Coraz częściej stosowaną formą reklamy stają się filmy wizerunkowe. Czym jest taka produkcja filmowa?

Czym są filmy wizerunkowe korporacyjne?

Filmy wizerunkowe, to w krótko mówiąc filmy reklamowe tworzone w celu wzmocnienia wizerunku danej marki. Filmy wizerunkowe najczęściej realizowane są przez firmy, które chcą pokazać klientowi, jakimi wartościami się kierują i jakie dodatkowe korzyści (poza swoimi produktami) mogą zaoferować klientom. Filmy wizerunkowe również mogą reklamować konkretne produkty firmy, jednak główny nacisk w tym rodzaju narracji filmowej kładzie się na markę i na ludzi, którzy ją tworzą. Ciekawym przykładem filmu wizerunkowego może być film korporacyjny prezentujący potencjał firmy i szerokie spektrum jej działalności. Tego typu produkcje można publikować na przykład na stronie internetowej firmy, w mediach społecznościowych czy innych przestrzeniach.

Jak wykorzystać potencjał filmów wizerunkowych?

Oczywiście przedstawiony wyżej film korporacyjny to tylko jeden z wielu setek przykładów tego jak może wyglądać film wizerunkowy. Potencjał filmów wizerunkowych pracuje na konto prezentowanej firmy na wiele różnych sposobów. Oprócz możliwości pokazania go na zebraniu akcjonariuszy spółki, można promować nim markę na portalach społecznościowych.

Filmy wizerunkowe na targi – dobry sposób promocji firmy.

Kiedy jeszcze może się przydać stworzenie filmu wizerunkowego? Często w naszej pracy tworzymy filmy wizerunkowe, które klienci wyświetlają na różnego rodzaju targach, by pokazać się szerokiemu gronu potencjalnych klientów. Dobrym przykładem jest film wizerunkowy firmy Cerrad, który objechał już pół świata:

Ile kosztuje stworzenie dobrego filmu wizerunkowego?

Mówi się, że dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach. My też nie chcemy o nich mówić, dopóki nie poznamy scenariusza lub przynajmniej ogólnych założeń projektu. Produkcja filmowa i telewizyjna to bardzo rozległa dziedzina. Spoty reklamowe czy wszelki materiał video o charakterze wizerunkowym mogą mieć różne ceny. Można zrobić film za 500 zł, można też zrobić film za 5 mln zł. Wszystko zależy od tego, jaki efekt chcemy uzyskać, kreując spot wizerunkowy. Średnie ceny filmów wizerunkowych w naszej firmie są zawsze w pełni adekwatne do efektu końcowego. W sprawach jakichkolwiek wycen odsyłamy do zakładki kontakt. Chętnie zapoznamy się z ideą/problemem i zaproponujemy kilka różnych wariantów jakościowych i cenowych😊

Filmy wizerunkowe a skuteczny marketing – pokazanie firmy od najlepszej strony.

Dobrej jakości film wizerunkowy to olbrzymi potencjał w dziedzinie marketingu i reklamy. Wiele przykładów z rynku pokazuje, jak łatwo czasem jednym przypadkowym gestem zepsuć wizerunek marki w oczach klientów. Odbudowanie go zazwyczaj wymaga dużo czasu i pieniędzy. Trudno się przed tym całkowicie obronić, jednak, mając świetny film wizerunkowy, który znają fani marki, znacznie łatwiej nawiązać z nimi relacje, które będą trudniejsze do popsucia, nawet w sytuacjach kryzysowych.

Percepcja filmów wizerunkowych.

Interesuje nas percepcja filmów wizerunkowych. Dlatego od lat realizujemy badanie percepcji filmów reklamowych. Dlatego realizacja filmów wizerunkowych jest u nas poparta konkretami. Staramy się na bieżąco analizować i monitorować zachowania widzów realizowanych przez nas filmów. Internet daje coraz większe możliwości w tym względzie. Wiedza w ten sposób przez nas pozyskana przekłada się na tworzenie jeszcze lepszych i skuteczniej oddziałujących filmów wizerunkowych. Skorzystaj z naszego doświadczenia i użyj go do zadbania o swoich klientów. To sposób na skuteczne wypromowanie marki.

Filmy korporacyjne, a dobry wizerunek firmy w dzisiejszych czasach

Jedną z odmian filmów wizerunkowych są tzw. filmy korporacyjne. Trudno właściwie powiedzieć, skąd to pojęcie przyszło do świata filmu, jednak łatwo zrozumieć, co ono oznacza. Filmy korporacyjne to filmy wizerunkowe realizowane dla korporacji. Prezentują głównie wizerunek firmy wśród potencjalnych klientów, a czasem nawet i pracowników. Dlatego wymagają indywidualnego podejścia do potencjalnego odbiorcy, prezentując przedsiębiorstwo jako profesjonalistę w oczach klienta i atrakcyjnego pracodawcę.

Filmy korporacyjne i employer branding najwyższej jakości.

Employer branding to w dzisiejszych czasach słowo klucz w wielu firmach. Służy do tego, by zbudować większe zaufanie i wpłynąć korzystnie na kształtowanie wizerunku marki u potencjalnych pracowników. Z racji deficytu osób do zatrudnienia na rynku pracy firmy wydają coraz większe pieniądze na pozyskanie nowych rąk do pracy. Szacuje się, że koszt pozyskania jednego kandydata na stanowisko pracy waha się średnio od 15 do nawet 60 tys. zł brutto. Dobrą alternatywą dla tego typu działań mogą okazać się filmy typu employer branding, filmy kierowane do potencjalnych pracowników. Jeśli przy pomocy takiego rodzaju filmu korporacyjnego pokażemy, jak wygląda życie w firmie, jesteśmy w stanie łatwo rozpalić w potencjalnych kandydatach chęć do pracy w naszej firmie.

Tworzenie filmów korporacyjnych, a budowanie wizerunku firmy

Nasza agencja filmowa może się pochwalić wieloma skutecznymi filmami korporacyjnymi, które pomogły naszym klientom w promocji nowych produktów i rozwiązaniu wielu problemów, np. sprzedażowych. Jak powinien wyglądać dobrze zrealizowany film wizerunkowy? Oto jeden z przykładów – film korporacyjny zrealizowany dla firmy VSoft prezentujący potencjał nowej aplikacji mobilnej.

Skuteczność filmów korporacyjnych, a wyróżnienie się na tle konkurencji

Filmy korporacyjne skutecznie ocieplają wizerunek marki, stawiając ją w gronie godnych zaufania. Sam film jest obecnie najskuteczniejszym medium pozwalającym dotrzeć do świadomości i podświadomości widza. Dzięki temu łatwiej o lojalność klientów, ich oddanie oraz o skuteczne skłonienie ich do zakupu naszych produktów. Nasi klienci wielokrotnie potwierdzili skuteczność realizacji filmów korporacyjnych.
Jeśli zastanawiasz się nad takim filmem w swojej firmie, koniecznie skontaktuj się z nami. Umówimy się w dogodnym dla Ciebie terminie na rozmowę telefoniczną lub niezobowiązujące spotkanie, by pokazać korzyści, jakie może przynieść produkcja filmów wizerunkowych i korporacyjnych. Pozwól nam poznać się lepiej, abyśmy mogli przygotować skuteczne rozwiązania biznesowe dla Twojej firmy.

Chcesz wyprodukować film?
Zrób to razem z nami.