Filmy reklamowe
Jak działają skuteczne filmy reklamowe? Wykorzystaj potencjał filmów reklamowych w swoim biznesie.
Mówi się, że jeden obraz zastępuje 1000 słów. A 1000 obrazów można zastąpić przez jeden dobry film reklamowy. Żyjemy w czasach dynamicznego rozwoju świata, gdzie liczy się przede wszystkim treść. Zewsząd jesteśmy bombardowani komunikatami reklamowymi, które nauczyliśmy się ignorować. Coraz trudniej tworzyć skuteczny i przede wszystkim angażujący przekaz reklamowy.
Jak skupić uwagę konsumenta na naszym produkcie, rozwiązaniu czy usłudze? Jak wykorzystać potencjał, jaki daje reklama wideo?
Filmy reklamowe w tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych.
Profesjonalne filmy promocyjne (nie reklamowe) nie są nową dziedziną. Towarzyszą nam przynajmniej od kilkudziesięciu lat. Jednak dopiero od kilku lat w dobie szybkiego rozwoju Internetu (strony internetowe, video marketing w social mediach) filmy reklamowe stały się najskuteczniejszym nośnikiem informacji. Niewątpliwą ich zaletą jest fakt, że za pomocą krótkiego filmu reklamowego możemy wyrazić znacznie więcej treści niż w jakiejkolwiek innej formie. Co więcej krótkie filmy promocyjne, wizerunkowe czy reklamowe to również skuteczna metoda angażowania podświadomości widza.
Filmy reklamowe w Internecie, które przyciągną uwagę odbiorcy
Wideo w Internecie daje gwarancję bycia zauważonym.
Wiele firm wykorzystuje filmy promocyjne (reklamowe), filmy korporacyjne czy filmy wizerunkowe w swoim biznesie, przeznaczone do publikacji na stronach internetowych lub w social mediach.
Na przestrzeni wielu lat naszej działalności wypracowaliśmy odpowiednie rozwiązania, które gwarantują sukces Twojej kampanii reklamowej w oparciu o filmy wideo.
Rozpoczynając współpracę, dokładnie analizujemy potrzeby Twojej firmy pod kątem optymalnego wykorzystania treści wideo. Już na samym początku skupiamy się na tym, by Twoje nakłady w produkcję filmową były jak najbardziej adekwatne do przyszłych zwrotów.
Nie obiecujemy gruszek na wierzbie, mówiąc, że po wyprodukowaniu przez nas filmu reklamowego sprzedaż Twoich produktów wzrośnie o 1000 procent. Jednak ponad 6 lat doświadczenia w branży reklamowej oraz 40 nagród i wyróżnień filmowych świadczy o tym, że wiemy, jak robić dobre, angażujące filmy.
Reklamowy film viralowy w Twojej firmie – skuteczna pod każdym względem reklama w dzisiejszych czasach
Oto jeden z przykładów zrealizowanej przez nas kampanii viralowej. Film viralowy „Polska za 20 lat” zdobył nagrody i wyróżnienia na 11 festiwalach filmowych w Polsce i zagranicą oraz był emitowany przez dwie ogólnopolskie stacje telewizyjne. Ponadto zarówno liczba wzmianek w mediach społecznościowych, jak i na dużych portalach internetowych świadczy o tym, że wygenerowaliśmy ekwiwalent reklamowy warty kilkaset tysięcy złotych.
Prowadzimy badania percepcji filmu reklamowego.
Ułatwiają one tworzenie filmów reklamowych.
Oprócz produkcji filmowej w kręgu naszych zainteresowań znajdują się również takie kwestie, jak psychologiczne aspekty odbioru treści filmowych przez widzów.
Na podstawie prowadzonych przez nas badań percepcji filmu reklamowego jesteśmy w stanie jednoznacznie stwierdzić, które elementy w filmach reklamowych się sprawdzają. Aby stworzyć dobry film reklamowy, nie wystarczy tylko i wyłącznie opowiedzieć w samych superlatywach o oferowanym produkcie. Nie wystarczy również stworzenie artystycznej, oderwanej od rzeczywistości historii, po obejrzeniu której klient nie będzie w stanie podać czego dokładnie dotyczył film reklamowy.
Tworzenie skutecznych filmów reklamowych to odpowiednie połączenie kreacji, dobrego scenariusza i wydobycia odpowiednio dopasowanych do przekazu zalet reklamowanego produktu czy usługi. Każda dobra produkcja filmowa ma w sobie cząstkę duszy artysty (czasem reżysera, czasem copywritera), która sprawia, że historia jest autentyczna, spójna i angażująca. Kluczem do pełnego zaangażowania widza w przekaz filmu reklamowego jest odpowiednia gra na jego świadomości i podświadomości. Ważne jest poruszanie się pomiędzy tymi dwoma bytami z wielkim wyczuciem. Podświadomość człowieka znacznie chętniej podejmuje decyzje i czyni to w sposób intuicyjny. Świadomość zaś domaga się twardych dowodów potwierdzających słuszność podjętych decyzji. Tworząc nasze filmy reklamowe, staramy się zawsze osiągnąć jedność pomiędzy świadomością i podświadomością widza. Dzięki temu jesteśmy w stanie tworzyć uniwersalne i ponadczasowe dzieła, które na długo zapadają w pamięci widzów.
Jak sprawić, by filmy reklamowe były skuteczne?
Jakie cechy powinien mieć dobry film reklamowy (film promocyjny)? Czym powinna się wyróżniać profesjonalna produkcja filmów reklamowych?
Warto poznać pewne cechy, które sprawiają, że filmy reklamowe są skuteczne i w pełni oddziałują na podświadomość widza.
Jaki jest cel realizacji filmu reklamowego?
Czym się kierować, gdy rozpoczyna się takie przedsięwzięcie, jak produkcja spotów reklamowych? Kluczowe jest jasne określenie celu już na początku prac nad filmem. Musimy odpowiedzieć sobie na ważne pytanie: „po co robimy film reklamowy?”. To ważne, by wiedzieć, w jakim celu wydajemy na niego pieniądze. Często są to niemałe kwoty , więc tym bardziej powinniśmy przemyśleć, czy zależy nam na zareklamowaniu konkretnego produktu, zwiększeniu świadomości klientów o naszej marce czy po prostu w szeroko pojętych celach promocyjnych.
Do kogo adresujemy film reklamowy (spot reklamowy)?
Gdy realizowana jest produkcja filmu reklamowego, równie ważny jest odpowiedni dobór grupy docelowej filmu reklamowego. Inaczej będziemy mówić do osób w wieku 13 – 20 lat, inaczej 20 – 30 lat a jeszcze inaczej do grupy docelowej 40+. Spoty reklamowe, które nie są ukierunkowane na konkretną grupę docelową, mają marne szanse na przebicie się do świadomości wszystkich osób. Zresztą prawdopodobnie promowany przez nas w filmie reklamowym produkt nie będzie adresowany do wszystkich, więc bezsensowne jest ogólnikowe wołanie w stylu: „Hej, to ja! A to mój produkt! Kupujcie!!!”.
Jak zachowuje się grupa docelowa filmu reklamowego?
Gdy już wybierzemy odpowiednią grupę docelową, niezbędne jest poznanie sposobu, w jaki ta grupa się porozumiewa. Czy więcej czasu spędza online czy offline? Co lubi, gdzie pracuje, czym się zajmuje? Im bardziej szczegółowo poznamy upodobania grupy docelowej, tym większe szanse na to, że oferowane przez nas filmy reklamowe będą skuteczniejsze.
Filmy reklamowe a emocje – skuteczne produkcje filmowe dla biznesu
Co jeszcze się liczy, gdy tworzy się film promocyjny? Jak wykorzystać potencjał drzemiący w filmie? Kolejny ważny czynnik to odpowiednie wywoływanie emocji poprzez film reklamowy (spot reklamowy). Nie wystarczy opowiedzieć suchej historyjki o mężczyźnie, który po przyklejeniu protezy do szczęki nowym klejem, jest najszczęśliwszym dziadkiem na ziemi. Sztuką jest stworzenie ambitnego przekazu, który skutecznie odwoła się do podświadomości widza. Tylko taki przekaz ma szansę pozostać w niej na dłużej, dając gwarancję związania klienta z naszą marką.
Wezwanie do działania w ramach filmów reklamowych!
Gdy mamy już gotowy, w pełni dopracowany, niesamowicie porywający scenariusz filmu reklamowego potrzebne jest stworzenie ostatniego elementu, który da widzowi odpowiedź na pytanie „co dalej?”. Ten element to „wezwanie do działania” dołączone do filmów promocyjnych. Musimy jasno powiedzieć widzowi, co ma zrobić. Czy wejść na stronę www, czy biec do sklepu, czy też wybrać odpowiedni numer telefonu, a produkt sam za godzinę pojawi się w jego drzwiach… Trzeba wziąć to pod uwagę przy każdym typie filmu – bez względu na to, czy tworzy się dłuższą produkcję, czy krótki film reklamowy.
Produkujemy profesjonalne filmy reklamowe najwyższej jakości
Nasze kreatywne podejście i doświadczenie ułatwiają tworzenie skutecznych filmów reklamowych (filmów promocyjnych).
Filmy reklamowe to świat nieograniczonych możliwości. YouTube, Facebook i telewizja wprost łakną nowych skutecznych treści reklamowych. Filmy reklamowe, spoty wizerunkowe czy krótkie angażujące filmy viralowe to elementy kluczowe dla marketingu. Nie warto się ich pozbawiać. Zaufaj specjalistom!
CreativeStudio.com.pl to doświadczona agencja filmowa specjalizująca się w kompleksowej produkcji filmowej wysokiej jakości. Wyróżnia nas nowatorskie podejście do tworzenia filmów. Nasze kompetencje to: filmy reklamowe, filmy korporacyjne i wizerunkowe, animacje reklamowe: 2d i 3d, teledyski, spoty reklamowe i filmy biznesowe, oraz praktycznie każda treść jaką da się przedstawić w formie ruchomych obrazów najwyższej jakości.