tworzenie filmów

Filmy wizerunkowe i filmy korporacyjne – jak skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji

Wyróżnij się lub zgiń – filmy wizerunkowe i filmy korporacyjne – jak skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji

Dzisiejszy świat nieustannie udowadnia nam, że jeśli czegoś nie ma w internecie, to prawdopodobnie wcale to nie istnieje. I rzeczywiście, wyszukując jakiegokolwiek produktu czy usługi, prawie zawsze rozpoczynamy poszukiwania w internecie.

Jak zatem skutecznie pokazać się w internecie i nie zginąć?

Można twierdzić, że rozwój technologii utrudnia nam życie. Z jednej strony mamy wszechobecny internet, za pomocą którego możemy docierać do szerokiego grona klientów, a z drugiej strony skuteczne pozyskanie klientów jest coraz trudniejsze. Goolge prosi o coraz większe pieniądze na kampanie AdWords, pozycjonowanie nie przynosi zadowalających efektów. Co można w tej sytuacji zrobić?

Kluczem do skutecznej reklamy w internecie są filmy wizerunkowe. Szacuje się, że za kilka lat 80% wszelkiego ruchu w internecie będą generowały właśnie filmy.

Jak wykorzystać tą wiedzę już dziś? Coraz częściej wykorzystywaną formą reklamy w internecie stają się filmy wizerunkowe. Czytaj take produkcja filmowa.

Czym są filmy wizerunkowe?

Filmy wizerunkowe to w skrócie rzecz biorąc filmy reklamowe tworzone w celu wzmocnienia wizerunku danej marki. Filmy wizerunkowe najczęściej realizowane są przez firmy, które chcą pokazać klientowi jakimi wartościami kieruje się firma i jakie dodatkowe korzyści (poza swoimi produktami) może ona zaoferować klientom. Filmy wizerunkowe również mogą reklamować konkretne produkty firmy, jednak główny nacisk w tym rodzaju narracji filmowej kładzie się na markę i na ludzi, którzy ją tworzą. Ciekawym przykładem filmu wizerunkowego może być film korporacyjny prezentujący potencjał firmy i szerokie spektrum jej działalności.

Jakiś czas temu wyprodukowaliśmy film wizerunkowy firmy „Sklepy KOMFORT”. Kampania miała na celu wzmocnienie wizerunku silnej polskiej marki jaką jest KOMFORT, działającej już ponad 20 lat na rynku polskim.

Jak wykorzystać potencjał filmów wizerunkowych?

Oczywiście przedstawiony wyżej film korporacyjny to tylko jeden z wielu setek przykładów tego jak może wyglądać film wizerunkowy. Potencjał filmów wizerunkowych pracuje na konto prezentowanej firmy na wiele różnych sposobów. Oprócz możliwości pokazania go na zebraniu akcjonariuszy spółki, można również promować nim markę na portalach społecznościowych.

Filmy wizerunkowe na targi

Często w naszej pracy tworzymy filmy wizerunkowe, które klienci wyświetlają na różnego rodzaju targach. Dobrym przykładem jest film wizerunkowy firmy Cerrad, który objechał już pół świata:

Ile kosztuje stworzenie dobrego filmu wizerunkowego?

Mówi się, że dżentelmeni nie powinni rozmawiać o pieniądzach. My też nie chcemy o nich rozmawiać, dopóki nie poznamy scenariusza lub przynajmniej ogólnych założeń projektu. Produkcja filmowa i telewizyjna to bardzo rozległa dziedzina. Spoty reklamowe mogą mieć różne ceny. Można zrobić film za 500 zł, można też zrobić film za 5 mln zł. Wszystko zależy od tego jaki efekt chcemy uzyskać. Średnie ceny filmów wizerunkowych w naszej firmie są zawsze w pełni adekwatne do efektu końcowego. W sprawach jakichkolwiek wycen odsyłamy do zakładki kontakt. Chętnie zapoznamy się z ideą/problemem i zaproponujemy kilka różnych wariantów jakościowych i cenowych😊

Filmy wizerunkowe a skuteczny marketing

Dobrej jakości film wizerunkowy to olbrzymi potencjał w dziedzinie marketingu i reklamy. Wiele przykładów z rynku pokazuje jak łatwo czasem jednym przypadkowym gestem zepsuć wizerunek marki w oczach klientów. Odbudowanie takiego wizerunku zazwyczaj wymaga dużo czasu i pieniędzy. Ciężko się przed tym całkowicie obronić, jednak mając świetny film wizerunkowy, który znają fani marki, znacznie łatwiej nawiązać z nimi relacje, które będą trudniejsze do popsucia, nawet w sytuacjach kryzysowych.

Percepcja filmów wizerunkowych

Interesuje nas percepcja filmów wizerunkowych oraz badanie percepcji filmów reklamowych. Staramy się na bieżąco analizować i monitorować zachowania widzów realizowanych przez nas filmów. Internet daje coraz większe możliwości w tym względzie. Wiedza w ten sposób przez nas pozyskana przekłada się na tworzenie jeszcze lepszych i skuteczniej oddziałujących filmów wizerunkowych.

Filmy korporacyjne

Jedną z odmian filmów wizerunkowych są tzw. filmy korporacyjne. Ciężko właściwie powiedzieć skąd to pojęcie przyszło do świata filmu, jednak łatwo zrozumieć co ono oznacza. Filmy korporacyjne to filmy wizerunkowe realizowane dla korporacji. Prezentują one głównie wizerunek korporacji wśród potencjalnych klientów a czasem nawet i pracowników.

Filmy korporacyjne i employer branding

Employer branding to w dzisiejszych czasach słowo klucz w wielu firmach. Z racji deficytu pracowników na rynku pracy firmy wydają coraz większe pieniądze na pozyskanie nowych rąk do pracy. Szacuje się, że koszt pozyskania jednego kandydata na stanowisko pracy waha się średnio od 15 do nawet 60 tys. zł brutto. Dobrą alternatywą dla tego typu działań mogą okazać się filmy typu employer branding, czyli filmy kierowane do potencjalnych pracowników. Jeśli przy pomocy takiego rodzaju filmu korporacyjnego pokażemy jak wygląda życie w firmie, jesteśmy w stanie łatwo rozpalić w potencjalnych kandydatach chęć do pracy w naszej firmie.

Tworzenie filmów korporacyjnych

Nasza agencja filmowa może się pochwalić wieloma skutecznymi filmami korporacyjnymi, które pomogły naszym klientom w promocji nowych produktów i rozwiązaniu wielu problemów, np. sprzedażowych. Oto jeden z przykładów – film korporacyjny zrealizowany dla firmy VSoft prezentujący potencjał nowej aplikacji mobilnej.

Skuteczność filmów korporacyjnych

Filmy korporacyjne skutecznie ocieplają wizerunek marki stawiając ją w gronie godnych zaufania. Sam film jest obecnie najskuteczniejszym medium pozwalającym dotrzeć do świadomości i podświadomości widza. Dzięki temu łatwiej o lojalność klientów, ich oddanie oraz o skuteczne skłonienie ich do zakupu naszych produktów. Nasi klienci wielokrotnie potwierdzili skuteczność realizacji filmów korporacyjnych.

Jeśli zastanawiasz się nad takim filmem w swojej firmie, koniecznie skontaktuj się z nami. Umówimy się w dogodnym dla Ciebie terminie na rozmowę telefoniczną lub niezobowiązujące spotkanie. Pozwól nam poznać Cię lepiej, abyśmy mogli przygotować skuteczne rozwiązania biznesowe dla Twojej firmy.

CreativeStudio.com.pl – kreatywna agencja filmowa

Czytaj także: produkcja filmowa bez tajemnic | spoty reklamowe | filmy reklamowe i promocyjne

CreativeStudio.com.pl – produkcja filmowa

 

Summary
Article Name
Filmy wizerunkowe i filmy korporacyjne - jak skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji
Description
Produkcja filmowa to rozległe zagadnienie. Dowiedz się już dziś jak wykorzystać spoty reklamowe, filmy wizerunkowe i filmy korporacyjne w Twojej firmie.
Author
Publisher Name
CreativeStudio.com.pl
Publisher Logo
©Realizacja MTweb




FILMY REKLAMOWE I PROMOCYJNE
PRODUKCJA FILMOWA I TELEWIZYJNA
PRODUKCJA REKLAMOWA STUDIO